مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: تاکنون بازرسی هوشمند از ۸۰ درصد کارگاه‌های فعال این استان انجام شد ه و ۲۰ درصد باقیمانده نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ علیاری  مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت:هم اکنون ۱۳ هزار و ۳۹۰ کارگاه‌های فعال در این استان وجود دارد که بازرسی هوشمند از کارگاه‌های فعال این استان طی قراردادی بین سازمان تامین اجتماعی با اداره‌کل پست این استان انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

وی گفت: بر این اساس بوسیله جی پی‌اس و نرم‌افزاری که از طریق تبلت در اختیار بازرسان سازمان تامین اجتماعی قرار داده می‌شود، تمامی کارگاه‌ها بصورت هوشمند مورد بازرسی قرار می‌گیرد که یکی از مزایای این برنامه پایش لیست بیمه‌ای کارگران مشغول بکار است.

علیاری بیان کرد: این طرح با تاکید بر ارائه خدمات نوین به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی بوده و در این ارتباط آموزش‌های لازم به کارکنان واحد‌های مربوطه داده شده است.

 وی اظهار کرد: خوشبختانه در طی سال‌های گذشته خدمات ارائه شده به صورت الکترونیک روند بسیار رو به رشد داشته و با ارائه این نوع خدمات در استان ماهانه از مراجعه ٦٥ هزار نفری حضوری به شعبات ٥٧ هزارنفرکاسته شده است.

 مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان خاطر نشان کرد: با کار‌های انجام گرفته بیش از ٩٢ درصد از برگه‌های پرداخت بیمه شدگان خاص و ٨٠ درصد از ابلاغ احکام به صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

 هم اکنون هفت شعبه و هفت کارگزاری رسمی در سطح استان به بیمه شدگان خدمات حضوری ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ر

فعالیت بیش از 13هزار کارگاه فعال در زنجان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.