مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از اجرای طرح درمان اضطراری در روستاهای محروم استان اردبیل خبر داد.

ارائه خدمات دارویی رایگان به روستاهای محروم با اجرای طرح درمان اضظراری

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام غیبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در دهه مبارکه فجر طرح­‌های درمان اضطراری در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای تجدید بیعت دوباره با آرمان­‌های امام ­خمینی(ره)، انقلاب و رهبری بوده و نسل جوان امروز نیازمند آشنایی بیشتر با دستاوردهای انقلاب است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی در دهه مبارکه فجر توسط جمعیت هلال احمر استان اجرا می‌شود. بیان کرد: از شاخص­‌ترین برنامه­‌های جمعیت هلال احمر استان در دهه مبارک فجر، اجرای طرح­‌های درمان اضطراری، کاروان­‌های سلامت، اردوهای جهادی و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان است.

غیبی گفت: در ایام دهه مبارک فجر جمعیت هلال احمر استان با اجرای طرح درمان اضطراری اقدام به ویزیت و ارائه خدمات دارویی رایگان در روستاهای محروم می­‌کند.

وی از شرکت اعضاء، برپایی ایستگاه سلامت و ارائه خدمات امدادی در راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد و افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا یکی دیگر از این برنامه‌ها است و ما بر آن هستیم که بتوانیم در دیدار با خانواده شهدا، با آرمان‌های آنها تجدید میثاق کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل توزیع بروشور، کتابچه‌های آموزشی و اقلامی از این دست را جزو برنامه‌های این ایام برشمرد و تصریح کرد: هدف از توزیع این اقلام ارتقای سطح آگاهی عموم مردم در زمینه کمک‌های اولیه و امداد و نجات است.

وی تخفیف خدمات توانبخشی و فیزیوتراپی در ایام دهه فجر را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر دانست و افزود: هموطنان برای استفاده از این تخفیف‌ها می‌توانند به درمانگاه جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ح

برپایی ایستگاه سلامت و ارائه خدمات امدادی در راهپیمایی روز 22 بهمن

 

برچسب ها: هلال احمر ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.