فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان مشگین شهر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ کیوان زرین‌کلاه، فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان گفت: در راستای مقابله با فعالیت‌های مجرمانه و غیرقانونی قاچاقچیان این طرح با قوت و جدیت در شهرستان ادامه می‌یابد و ماموران نیروی انتظامی شهرستان به صورت شبانه‌روزی در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی  همچنین در خصوص کشف محموله‌ کالای قاچاق در مشگین‌شهر افزود: در دو عملیات جداگانه توسط پلیس محموله‌‌های کالای قاچاق در شهرستان مشگین‌شهر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: در دو عملیات جداگانه توسط پلیس محموله‌‌های کالای قاچاق در شهرستان مشگین‌شهر از دو نفر قاچاقچی کشف و ضبط شده و قاچاقچیان دستگیرشده در این زمینه به همراه کشفیات به دست آمده به تعزیرات حکومتی تحویل داده شدند.

زرین کلاه تصریح کرد : در نخستین عملیات یک دستگاه کامیونت توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف و پس از بازرسی‌های به عمل آمده 805 قلم کالای قاچاق اعم از کفش، پوشاک و کالاهای ورزشی خارجی بدون مجوز‌های قانونی و گمرکی کشف و ضبط شده و یک نفر در این عملیات دستگیر شد.

وی افزود: در عملیاتی دیگر نیز پس از بررسی و بازرسی‌های لازم 6 هزار نخ سیگار خارچی قاچاق از فرد قاچاقچی دستگیر شده و این فرد به همراه سیگارهای به دست آمده و مکشوفه تحویل تعزیرات حکومتی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر  ارزش کالاهای قاچاق کشف‌شده در این دو عملیات را 260 میلیون ریال دانست و بیان کرد: تلاش و جدیت بر این است تا با تشدید بازرسی‌ها و گشت‌ها از هر گونه فعالیت قاچاقچیان در منطقه جلوگیری کرده و به محض مشاهده چنین اقداماتی برخوردهای لازم و قانونی را با متخلفان و قاچاقچیان انجام دهیم.

انتهای پیام/ ع

کشف محموله کالای قاچاق در مشگین شهر

 

برچسب ها: قاچاق ، کالا و ارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.