رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: رونمایی از محصول جدید واحد تولیدی انواع تریلر با ظرفیت تولید سالانه هزار دستگاه در ارومیه انجام می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جعفرصادق اسکندری با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر، در روز 17 بهمن ماه پنج واحد تولیدی در ارومیه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود اظهار کرد: در این رابطه واحد تولیدی محصولات و قطعات پلاستیکی در شهرک فاز دو ارومیه با 11 میلیارد ریال سرمایه و اشتغال 10 نفر و نیز ظرفیت تولید سالانه 280 تن در سال افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در همین روز در شهرک صنعتی فاز دو شهرستان ارومیه، واحد تولیدی خمیر پیتزا با ظرفیت تولید 500 تن در سال، سرمایه 20 میلیارد ریال و اشتغال 50 نفر به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از کلنگ زنی واحد تولیدی کامیونت با ظرفیت تولید پنج هزار دستگاه در سال خبر داد و افزود: اشتغال این واحد تولیدی 137 نفر بوده و سرمایه مورد نیاز آن 182 میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: واحد تولیدی انواع غذاهای آماده و کنسروی در شهرک صنعتی فاز سه با 10 میلیارد ریال سرمایه و اشتغال 15 نفر و نیز ظرفیت تولید 340 تن در سال از سایر پروژه های قابل افتتاح دهه فجر در ارومیه است.

اسکندری گفت: رونمایی از محصول جدید واحد تولیدی انواع تریلر با ظرفیت تولید سالانه هزار دستگاه و اشتغال 60 نفر و نیز سرمایه 300 میلیارد ریال در جاده سلماس نیز انجام می شود.

انتهای پیام/ح

رونمایی از محصول جدید واحد تولیدی انواع تریلر در ارومیه

 

برچسب ها: صنعت ومعدن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.