نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: برخی از وزرای کابینه دولت تاکنون نتوانستند حتی حداقل‌ها را هم انجام دهند که باید عزل شوند.

وعده‌های رئیس‌جمهور در سفرهای استانی عملیاتی نشده است/وزرای ناکارآمد باید عزل شوندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدعلی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه، 15 بهمن ماه) طی تذکری شفاهی اظهار کرد: متأسفانه رئیس جمهور در سفرهای استانی خود وعده‌ها و قول‌هایی می‌دهد که هم از حیث تأمین بودجه و هم از لحاظ اجرای پروژه‌ها عملیاتی نشده است.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از وزرای کابینه دوازدهم، ادامه داد: در این روزها شاهد بودیم که برخی از وزرا با ناکارآمدی خود نتوانستند حتی حداقل‌ها را هم انجام دهند که یا باید عزل شوند یا آن که رئیس جمهور به آنان تذکر دهد تا مشکلات مردم را حل کنند.

پورمختار با انتقاد از عملکرد سازمان اوقاف تصریح کرد: سازمان اوقاف، مصداق بارز زخمی است که بر پیکره نظام وارد شده و علمکردش باعث نارضایتی مردم شده است.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ خاطرنشان کرد: از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم که به عملکرد سازمان اوقاف ورود کند چرا که این سازمان باعث بی اعتمادی مردم شده است. از بازرسی دفتر مقام معظم رهبری هم تقاضا داریم که نسبت به عملکرد سازمان اوقاف ورود پیدا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
احسنت بر محمدعلی پورمختار.ایووول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
انشالله مشکلات به بررسی وبانظارت بیشتر رفع بشه
آخرین اخبار