مدیر کل روابط عمومی واموربین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه ، از برگزاری جشنواره ملی مشکات در حوزه تولیدات رسانه ای قرآن طی سال ۹۷ خبر داد.

به گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام حسین سلیمانی در حاشیه دومین روز از دوره آموزشی روسا و کارشناسان ادارات قرآنی در استان کرمانشاه در گفتگو یی با بیان این مطلب گفت: یکی از اقدامات مهمی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه انجام شد ، رصدی بود که در حوزه تولیدات رسانه ای قرآنی داشت.

وی افزود: بر اساس این رصد متوجه شدند که در حوزه تولیدات قرآنی جشنواره چشمگیر کشوری وجود ندارد.

مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه ، خاطر نشان کرد: سال گذشته از طرف استان کرمانشاه پیشنهاد برگزاری جشنواره قرآنی داده شد که به این منظور جلساتی برگزار شد.

سلیمانی اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده قرار شد در سال ۹۷ جشنواره ملی مشکات را در حوزه تولیدات رسانه ای قرآن برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: این جشنواره در حوزه تولیدات رسانه ای قرآنی اعم از فیلم، مستند، موشن گرافی و ... است و همچنین شناسایی افرادی که در این راستا فعالیت می کنند.

سلیمانی در پایان افزود: این جشنواره مشابهتی با جشنواره ملی آیات دارد و برای اینکه موازی کاری صورت نگیرد در حال حاضر با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال رایزنی هستیم که در صورت امکان به صورت مشترک برگزار شود و در این خصوص یک همگرایی در کشور بوجود آید.


انتهای پیام/

برچسب ها: سازمان اوقاف ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار