یادواره شهید حیدر بردستانی با حضور مردم و مسئولان و خانواده شهدا در بردخون برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید حیدر بردستانی در بردخونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، امام جمعه دیر پیش از ظهر یکشنبه در این آیین اظهار داشت: یکی از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی حماسه و ایثار شهیدان و جوانمردی جوانان بود که وصیت نامه های شهدا بر اعتقاد و اندیشه های آنان گواهی می دهد.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: در این سال‌ها مقابل تهاجم دشمن ایستادیم اما دشمن با استفاده از فضای مجازی و ماهواره تلاش می کند اعتقادات و باورهای جوانان را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه مردم با انگیزه‌های دینی بپا خاستند، اضافه کرد: حضور مردم در کنار روحانیت پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید چرا که شعارها اسلامی بود و مراکز مبارزه در مساجد بود و هدف را تشکیل حکومت اسلامی قرار دادند.

حسینی ادامه داد: اگر دشمن اعتقادات و انگیزه های دینی را از ما بگیرد نیاز به مداخله نظامی نیست چرا که هدف دشمن سرنگونی حکومت اسلامی است و در گذشته نیز استکبار حامی رژیم پهلوی بود.

امام جمعه دیّر گفت: با وحدت کلمه، ایثار ملت و رهبری های امام راحل نهضت به پیروزی رسید و امام با صراحت و قاطعیت در برابر دشمن ایستاد و اگر ملت را نداشت هرگز پیروزی حاصل نمی شد.

وی با اشاره به اینکه هدف دشمنان نابودی جمهوری اسلامی است، ابراز داشت: دشمن به دنبال براندازی نظام اسلامی است و روحیه فداکاری و شهادت را هدف گرفته است که اگر جوانان مذهبی و باایمان نباشند دشمن به هدفش می رسد.

حسینی بر گسترش مراکز تفریحات سالم تأکید کرد و گفت: دشمن از طریق جنگ نرم و فضای مجازی وارد شده و اگر مراکزی برای تفریح جوانان نباشد و آنان را از فساد و خلاف نهی کنیم هیچ‌گاه موفق نمی شویم.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: قدردان ارزش‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی باشیم زیرا امنیت، عزت و استقلال این کشور ثمره خون شهیدان است و با انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی دین خود را به شهیدان ادا کنیم.

انتهای پیام/م

یادواره شهید حیدر بردستانی در بردخون برگزار شد

برچسب ها: جوانان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.