فرماندار کهگیلویه گفت: به مناسبت دهه فجر ۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ علی پوزش فرماندار کهگیلویه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد پیوند بین نسل جوان با مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید در دستور کار مدیران اجرایی باشد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه انقلاب اسلامی در همه‏ ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اهداف بلندی برای مردم و دولت ترسیم کرده، افزود: ایجاد فضای پر نشاط و با شور انقلابی در دهه فجر و تأثیرگذاری در شناخت مخاطبان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

وی با بیان اینکه از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران تامین امنیت و رفاه عمومی جامعه است، گفت: مسئولان باید علاوه بر اینکه دستاوردهای نظام را برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین کنند برای فراهم کردن مطالبات و خواسته های عمومی مردم سعی و تلاش بیشتری داشته باشند.

پوزش با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان کهگیلویه 33 پروژه عمرانی به بهره برداری می‌رسد، افزود: بیش از 150 میلیارد ریال برای این پروژه ها هزینه شده است.

وی ادامه داد: افتتاح پروژه گازرسانی به منطقه دشمن زیاری و جاورده، ساختمان اداری دانشگاه پیام نور، مدرسه سه کلاسه دوریزگان و پارک اسکان شهر دهدشت از مهمترین این پروژه‌ها هستند.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه 4 پروژه کلنگ زنی داریم، گفت: برای اجرای این پروژه ها 15 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه از فاز نخست گاوداری صنعتی یک هزار راسی در روستای دشت مازه با اعتبار بیش از 23 میلیارد ریال بهره‌برداری می‌شود، تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه ها برای بیش از یک هزار نفر اشتغالزایی می شود.

انتهای پیام/ش

۴۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در کهگیلویه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.