معاون توسعه و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت :ساختمان جدید مرکز جامع خدمات سلامت دهستان رمشک افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت رمشکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛  سید فریدون افضلی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت :با پیگیری های انجام شده ساختمان جدید مرکزجامع خدمات سلامت دهستان رمشک به همت بسیج سازندگی استان کرمان احداث و به دانشگاه تحویل داده شد که با اعتبار 100میلیون تومان در راستای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم دهستان رمشک تجهیز شده است.

وی افزود:مرکز جامع خدمات سلامت رمشک با 25نفر کادر بهداشت و درمان جمعیت 11هزار نفری منطقه را پوشش می دهد و با اجرای طرح تحول سلامت خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان ارائه می شود که در این راستا افزایش پزشکان و ماما و راه اندازی آزمایشگاه مرکز جامع سلامت رمشک در آینده نزدیک محقق می شود.

افضلی با بیان اینکه مرکز جامع سلامت رمشک با هداف توسعه ارائه خدمات بهداشت و درمان مردم منطقه شبانه روزی می شود، تصریح کرد: کلنگ احداث مرکز درمان بستر دهستان رمشک در راستای خدمت به مردم زده شد که اقدام مهمی در حوزه ارائه خدمات درمانی در شهرستان قلعه گنج است.

وی ضمن تقدیر از پیگیری اصحاب رسانه در تسریع راه اندازی ساختمان جدید مرکز جامع خدمات جامع سلامت رمشک اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در زمینه تجهیز این مرکز از هیچ اقدامی دریغ نمی کند و توجه به مناطق دور افتاده همواره مد نظر است.

همچنین عصر امروز با حضور مسئولان محلی شهرستان قلعه گنج عملیات احداث پایگاه جاده ای 115 صولان قلعه گنج آغاز شد.

افضلی معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تصریح کرد : پایگاه جاده ای صولان قلعه گنج با اعتبار 100 میلیون تومان با زیربنای 140متر مربع از محل درآمدهای دانشگاه احداث می شود.


انتهای پیام/س

 

ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت رمشک افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار