رئیس ستاد عتبات عالیات اردبیل؛

بزرگترین صحن جهان اسلام احداث می شود

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: در سمت غربی حرم امام علی (ع) بزرگ‌ترین صحن جهان اسلام به وسعت ۲۲۰ هزار مترمربع احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اسفندیار هوشیار، رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل گفت: در سمت غربی حرم امام علی (ع) بزرگ‌ترین صحن جهان اسلام به وسعت ۲۲۰ هزار مترمربع احداث می‌شود که تا به امروز نیز ۱۲ هزار مترمربع احداث‌شده است.

وی افزود: به‌منظور احداث این صحن از تمامی کشورهای مسلمان کمک‌های نقدی سرریز شده و برای احداث آن هزینه‌ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان اردبیل تصریح کرد: احداث ۴۰۰ متر از صحن در سال جاری به استان اردبیل واگذار شده که مبالغی از سوی خیرین به‌منظور اجرای این پروژه جمع آوری شده است.

هوشیار گفت: نام‌گذاری این صحن به نام مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) خواست و مطالبه مردم ایران است و برای هر شهرستان در استان اردبیل سهمی در احداث این مجموعه تعریف شده است.

وی تأکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در ایام فاطمیه انتظار می‌رود هر شهرستان سهم خود برای اجرای این پروژه را به شکل شایسته عملی سازد.

انتهای پیام/ح

واگذاری احداث ۴۰۰ متر از صحن به استان اردبیل

برچسب ها: عتبات عالیات ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.