امام جمعه شهرستان کنارک گفت: شاکله انقلاب اسلامی ایران برپایه اسلام ناب محمدی ترسیم شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام نعیم بامری امام جمعه شهرستان کنارک اظهار داشت: یکی از خدمات بارز نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید این است که مسئولان و مردم از یک جنس هستند و ارتباط چهره به چهره و تنگاتنگی با هم دارند.

حجت الاسلام نعیم بامری با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران برپایه اسلام ناب محمدی ترسیم شده است، افزود: در چنین ایامی خداوند متعال بر ما منت نهاد و ظلم، ستم و استبداد را از این کشور دور کرد.

امام جمعه اهل سنت شهر «زرآباد» نیز امنیت را یکی از مهمترین دغدغه‌های هر جامعه‌ای دانست و گفت: خوشبختانه امروز ایران اسلامی از نظر شاخص‌های امنیتی در سطح بالایی قرار دارد.

مولوی عبدالملک مهروزهی تصریح کرد: امنیت و آرامش امروز ما در شرایط ملتهب منطقه‌ای مرهون رهبر معظم انقلاب و اتحاد مردم است و اگر امنیت در هر سرزمینی تثبیت شود رشد و پیشرفت متعاقب آن به وجود خواهد آمد.

بخشدار زرآباد نیز با اشاره به حرکت عظیم مردم در دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم در پیروزی و موفقیت انقلاب بود.

عبدالمجید احلال زهی ادامه داد: امنیت امروز کشور در پرتو ایثار و رشادت‌های شهدا به دست آمده است.

انتهای پیام/ع

 امنیت امروز کشور در پرتو ایثار و رشادت‌های شهدا به دست آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار