طی مراسمی با حضور مردم و مسئولان کلنگ احداث مدرسه دو کلاسه استثنایی شهید جهانگیر سنجری در روستای تل شیراز از توابع شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  مهران سنجری‌نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآبادگفت: با توجه به اینکه این مدرسه استیجاری و فاقد استحکام لازم است و نیازمند احداث مدرسه برای این منطقه بودیم لذا با پیگیری‌های انجام شده کلنگ این مدرسه با مساحت 2500 مترمربع و اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال با حضور مسئولان شهرستان عنبرآباد به زمین زده شد.


وی افزود: این مدرسه خیرساز دو کلاسه با تمام امکانات و تجهیزات لازم سرمایشی و گرمایشی لازم برای دانش‌آموزان در کوتاه‌ ترین زمان ممکن احداث می‌شود.


سنجری‌نیا بیان داشت: برخی از مدارس این شهرستان با توجه به قدمت بالایی که دارند دچار فرسودگی شده و نیاز به احداث مدرسه جدید هست تا بتوانیم شرایط مناسبی برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان فراهم کنیم.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان عنبرآباد، تصریح کرد: شهرستان عنبرآباد آمادگی لازم برای جذب خیران مدرسه‌ساز را داراست و تاکنون اقدامات بسیار خوبی توسط خیران مدرسه ‌ساز صورت گرفته است و به‌زودی کلنگ مدرسه خیرساز در روستای خیرآباد این شهرستان زده می‌شود.
انتهای پیام/ی

به‌زودی ساخت مدرسه خیرساز در روستای خیرآباد  آغاز می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.