راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در حاشیه نشست هماهنگی برنامه‌های یوم الله ۲۲ بهمن استان مرکزی درگفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در استان مرکزی در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مراسم ۲۲ بهمن ماه شهر اراک از ساعت ۸ و سی دقیقه صبح در میدان شهدا آغاز و راهپیمایی راس ساعت ۱۰ صبح برگزارمی شود افزود: اجرای سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان در میدان شهدا، برپایی برنامه‌های فرهنگی و هنری با حضور گسترده افراد به ویژه قشر جوان و نوجوان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی و غرفه‌های مختلف فرهنگی در مسیر راهپیمایی و آذین بندی و نصب پرچم در مسیر راهپیمایی از جمله این برنامه هاست.

وی اضافه کرد: راهپیمایی در شهر اراک راس ساعت ۱۰ صبح از مسیر میدان شهدا، خیابان محسنی، خیابان ادبجو و در نهایت با خواندن قطع نامه در مصلی بیت المقدس اراک به پایان می‌رسد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اینکه دشمنان امروز به دنبال تفرقه افکنی هستند افزود: اتحاد و یکپارچگی در اجرایی برنامه‌ها و حضور گسترده مردم ولایتمدار ایران اسلامی در صحنه بار دیگر آب پاکی را بر دست دشمنان نظام و انقلاب خواهد ریخت.

وی بیان کرد: امروز بیشتر از همه چیز نیازمند اتحاد و همدلی و یکپارچگی هستیم که بتوانیم سبب یاس و ناامیدی دشمنان و خرسندی دوست‌داران نظام مقدس اسلامی باشیم.

حجت الاسلام هاشمی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به منظور گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن در استان مرکزی و شهر اراک تدارک دیده شده است، افزود: این برنامه‌ها در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ج

برگزاری برنامه‌های ۲۲ بهمن در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی استان مرکزی

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.