رئیس فدراسیون فوتبال ایران قرار است برای حل مسئله میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا دیداری با اینفانتیو داشته باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مناقشه سیاسی ایران و عربستان، AFC اعلام کرد که دیدار نمایندگان کشورمان با سعودی ها در کشور ثالث برگزار شود و همین اتفاق هم رخ داد و در سال گذشته، بازی ها در عمان و یا قطر برگزار شود. در این فصل هم سعودی ها و اماراتی ها پا را فراتر گذشتند و اعلام کردند در کشورهای ایران و قطر حاضر نمی شویم که با قدرت قطری ها در AFC این موضوع منتفی شد و پس از اینکه مسئولان فدراسیون فوتبال شکسته خوردند، بیان کردند که قطر میزبان نمایندگان ما با عربستانی ها باشد اما به یکباره کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد عمان میزبان ایران و سعودی ها است تا این موضوع پیچیده تر از قبل شود.

پس از این اتفاقات، مهدی تاج گفت: قرار است، فردا راهی مقر فیفا در سوئیس شوم و با اینفانتینیو درباره موضوضعات رخ داده صحبت کنم.  AFC مسیر خطرناکی را می‌رود و حتماً باید این رویه‌اش را تغییر دهد، چرا که امکان دارد وضعیت پیچیده تر شود.

تاج ادامه داد: متأسفانه AFC جانبدارانه رفتار می‌کند و این خوب نیست. اینکه AFC در موضوع قطر و عربستان به‌نفع قطر رأی داد مثبت بود و ما ارزیابی خوبی از این موضوع داریم اما برای احقاق حقمان همه تلاشمان را انجام خواهیم داد و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد.

انتهای پیام/

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با اینفانتینو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Poland
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
ازش بپرس که چرا به اقای کفاشیان دست دادی وبهش تبریک گفتی!!؟
آخرین اخبار