ماموران يگان حفاظت محيط زيست شهرستان بيله سوار حين گشت و كنترل و جلوگيری از شكار و صيد غيرمجاز 2 نفر متخلف شکار غيرمجاز را دستگير کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: اين متخلفین كه در حال شکار غیرمجاز پرنده حمایت شده دراج بودند توسط ماموران یگان حفاظت شهرستان بیله سوار دستگير شدند.

بهنام برزگر افزود: ادوات جرم نامبردگان شامل یک قبضه سلاح شكاری غیرمجاز قاچاق و تعدادی فشنگ ضبط گردیده و پرونده متخلفان جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: شهرستان بيله سوار بدلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی مناسب و همچنین وجود اراضی وسیع کشاورزی، مرتعی و منابع آبی منشعب از رود ارس و رودخانه مرزي بالهارود، زیستگاه انواع پرندگان وحشی عادی و حمایت شده مهاجر و بومی از جمله دراج می باشد.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر و با انجام گشت و کنترل های منظم و تدابیر ویژه حفاظتی در این خصوص، وضعیت جمعیتی این گونه نیز رو به بهبودی می باشد از دوستداران محیط زیست خواست هرگونه موارد تخلف را از طریق شماره تماس 1540 گزارش دهند.

انتهای پیام/ح

دستگیری 2 شکارچی غیرمجاز در بیله سوار

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.