رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان گفت:حکومت اسلامی و نظام ولایت مطلقه فقیه مبتنی بر مردم سالاری دینی است.

حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه، در دنیا بی نظیر استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ حجت الاسلام میثم تارم؛ رییس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر گفت: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و به همت دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشکده کشاورزی، جشن بزرگ انقلاب با حضور امام جمعه بردسیر، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روسای ادارات، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ها در بردسیر برگزار شد.

در این آیین، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و فجر آفرینان را گرامی داشت و گفت: هدف اصلی حضرت امام خمینی (ره) از مبارزه با طاغوت، تشکیل حکومت اسلامی بود.

حجت الاسلام تارم با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران در جهان منحصر به فرد است افزود: انقلاب اسلامی ایران، با سایر انقلاب‌ها قابل مقایسه نیست.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تاکید بر اینکه تشکیل حکومت اسلامی در ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ رسمیت یافت گفت: حکومت جمهوری اسلامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه، در دنیا بی نظیر و استثنایی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با تاکید بر اینکه حکومت ولایت مطلقه فقیه برگرفته از متون شرعی است افزود: حکومت ولایت مطلقه فقیه در نهایت به پیامبران و خداوند منتهی می‌شود.

تارم با تاکید بر اینکه نظریه ولایت مطلقه فقیه نزد تمامی فق‌ها یک نظریه پذیرفته شده است افزود: حضرت امام خمینی (ره) با تاسیس حکومت اسلامی مبتنی بر ولایت مطلقه فقیه، زمینه حکومت جهانی امام زمان (عج) را فراهم کردند.

وی، حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه را مبتنی بر مردم سالاری دینی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی، کوششی برای تحقق هدف مقدس تشکیل حکومت امام زمان (عج) است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر تصریح کرد: اسلام، یک دین سیاسی و الهی بوده و برای اجرای احکام و قوانین، نیازمند وجود حکومتی اسلامی است.

امام جمعه بردسیر، تشکیل حکومت اسلامی را لازمه‌ی اجرای دستورات الهی دانست و گفت: حضرت امام خمینی (ره) با کمک مردم این حکومت را ایجاد کردند و وظیفه همه ما ضمن پاسداشت خون شهدا، حفظ و حراست از این نظام مقدس است.

اجرای سرود‌های انقلابی، پخش نماهنگ پیروزی انقلاب، مقاله خوانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی، از سایر برنامه‌های این جشن بود و در پایان از نفرات برتر مسابقات قرآنی و هنری با اهداء جوایز نفیسی قدردانی شد.
انتهای پیام/ح

حکومت مبتنی برولایت فقیه در دنیا بی نظیر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.