سازندگان مستند «خارج از دید» كه اخيراً از شبكه سوم سیما پخش شد، در واكنش به اتهامات یكی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه صادر كردند.

/به گزارش  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازندگان مستند «خارج از دید» كه اخيراً از شبكه سه سيما پخش شد، در واكنش به اتهامات یكی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری بیانیه صادر كردند.

متن اين بيانيه به شرح زير است؛

«باسمه تعالی

چنانچه مخاطبان محترم مطلع هستند، اتهاماتی در روزهای اخیر توسط یکی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری نسبت به ارکان بنیادی نظام جمهوری اسلامی و هم‌چنین به مستند "خارج از دید" و عوامل آن اطلاق شد.

اتهامات مورد ادعا، مجموعه "خارج از دید" را سرشار از دروغ، و برخوردار از روش رذیلانه و ناجوانمردانه معرفی کرده است.

از آنجا که نویسنده و یا نویسندگان نامه چون گذشته بدون ارائه هرگونه سند، اقدام به انتشار عناوین خودساخته نموده‌اند و هم‌چنین طبق ادعای همين نامه در خصوص اهمیت پاسخ‌گویی مسئولین، مجموعه ی عوامل مستند "خارج از دید" حق خود را برای دریافت اسناد مورد ادعای نامه علیه مستند تاریخی_سیاسی مذکور، محفوظ می دانند.

لذا شایسته و بایسته است که طراحان و عاملان نامه‌ی مورد نظر، نسبت به اخلاق رسانه‌ای پایبندی خود را نشان داده و لوازم تأیید اتهامات خود را بیان نمایند.

پیشاپیش آمادگی خود را متناسب با صلاحدید مسئولین ذی صلاح  برای مصاحبه ی مستقیم و رو در رو با نویسنده و عوامل اين نامه، درباره‌ی موضوع مستند و حوادث فتنه ی 88 اعلام می‌نماییم.

باور ما این است که حقیقت نه با اتهام زنی و کلی گویی، که با گفت و گو آشکار خواهد شد.

با احترام؛ دست اندرکاران مستند "خارج از دید"»

گفتنی است؛ «خارج از دید» عنوان مجموعه مستندی به كارگردانی مهدی نقویان است كه به روایت جزء به جزء آنچه در جریان انتخابات سال 1388 و آشوب‌های پس از آن به وقوع پیوست، می‌پردازد.

انتهای پيام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار