پذیرش مقاله دانش آموز زنجانی در پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر

مقاله دانش آموز زنجانی با عنوان " پارامتر‌های خورشیدی تأثیرگذار در زوایای نصب سلول‌های خورشیدی" در پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوترپذیرفته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مقاله محمد سپهر شهریاری دانش آموز پایه نهم آموزشگاه غیردولتی پسرانه سما با عنوان " پارامتر‌های خورشیدی تأثیرگذار در زوایای نصب سلول‌های خورشیدی" در پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر که در ۱۹ بهمن ماه امسال در دانشگاه علامه طباطبایی تهران برگزار خواهد شد مورد پذیرش قرار گرفت.

این کنفرانس با مجوز شماره ۱۶/۴۹۴۵۷ از وزارت علوم برگزارشد و مقالات در پایگاه استنادی جهان(ISC) اسلام نمایه خواهد شد.

مقاله مذکور حاصل فعالیت­های این دانش آموز در تیم پژوهشی "انرژی­های نو و تجدید پذیر" مرکز آموزشی و فرهنگی سما زنجان است که با راهنمایی سیدعمیدالدین موسوی عضو هیأت علمی آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما زنجان به انجام رسیده است.

گفتنی است محمد سپهر شهریاری تاکنون یک مقاله بین المللی در کفرانس جهانی ریاضی در بخارست رومانی و یک مقاله ملی در کنفرانس ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس ارائه کرده است و همچنین کتابی با عنوان "تابش­های خورشیدی به سطح زمین و چگونگی نصب سلول­های فتوولتائیک" را با مجوز سازمان سما در دست چاپ دارد.

انتهای پیام/ع

مقاله دانش آموز زنجانی در پنجمین کنفرانس بین المللی مهندسی برق و کامپیوتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.