فرمانده انتظامی استان بر انسجام، عدالت و برخورد مقتدرانه توام با رافت تاکید کرد و گفت:هر چه قدر مدیریت و نظارت بیشتر صورت گیرد کار‌ها و ماموریت‌ها نیز به خوبی انجام می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار محمد مهدیان نسب در جمع کارکنان انتظامی استان با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب امنیت امروز جامعه را، حاصل تلاش و از خود گذشتگی کارکنان نیروی انتظامی دانست و گفت: پلیس به طور قطع، اقتدار توام با رأفت اسلامی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 وی انسجام، عدالت و برخورد مقتدرانه توام با رافت، پاسخگویی به مطالبات، آموزش و نظارت را از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد و گفت: هر چه قدر آموزش و نظارت بیشتر باشد به همان اندازه در انجام ماموریت‌ها و کار‌های روزمره موفق‌تر خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان لرستان با تاکید بر این که نباید نقش تأثیر گذار امر به معروف و نهی از منکر درکاهش آسیب‌ها نادیده گرفته شود، گفت: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستمر با مردم یکی از بهترین ظرفیت و موقعیت‌ها برای انجام این فریضه است و با این کار می‌تواند باعث کنترل و پیشگیری از بروز جرایم، تخلفات و آسیب‌های اجتماعی شده و در نهایت به هدف اصلی خود که همان برقراری و تامین امنیت پایدار برای جامعه است، به طور کامل دست یابد.  

وی در پایان با بیان اینکه همه تلاش پلیس برای کاهش جرایم و آسیب‌ها است، گفت: با افزایش هماهنگی‌های بین بخشی، اقدامات مناسب و تعامل لازم گام‌های موثری در کاهش جرایم به خصوص سوانح رانندگی برداشته شود.

انتهای پیام/د

انسجام، عدالت و آموزش اولويت های اصلی پليس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.