ایستگاه ساماندهی کارگران با ۳۰۰ مترمربع زیربنا واقع در بلوار دلاوران احداث شده‌است که تا پایان بهمن ماه جاری راه‌اندازی خواهد شد.

بهره‌برداری از ایستگاه ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی شهرما

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت:ساماندهی کارگران ساختمانی یکی از وظایف مدیریت شهری است که باید تلاش شود تا امکانات نسبی برایشان فراهم شود.

وی افزود: در این زمینه و به منظور ساماندهی آن‌ها و پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور نمایندگان دستگاه‌های زیربط، زمینی از سوی شهرداری منطقه ۹ شهرداری مشهد تحویل این سازمان شد تا نسبت به احداث و راه‌اندازی ایستگاه شماره یک ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی «شهرما» با مساحتی حدود ۳۰۰ مترمربع واقع در بلوار دلاوران راه‌اندازی اقدامات لازم انجام شود.

کیایی هدف از احداث این ایستگاه را جلوگیری از توقف کارگران ساختمانی و فصلی در میادین سطح شهر و رفع نازیبایی‌های بصری ناشی از آن دانست و افزود: کارگران ساختمانی و فصلی دارای معرفی نامه از مجمع امور صنفی کارگران و کارت مهارت اداره فنی و حرفه‌ای می‌توانند با مراجعه به این ایستگاه ثبت‌نام کرده و پس از آن بر اساس سیستم نوبت‌دهی مشخص و با توجه به درجه‌بندی مهارت‌های آن‌ها، جهت اشتغال به کار به متقاضیان معرفی خواهند شد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت : مطالعات و برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی مشهد انجام شده که با توجه به تعداد این کارگران در سطح شهر و در صورت فراهم شدن فضای مناسب، احداث و راه‌اندازی ایستگاه‌های بیشتر در دستور کار قرار خواهد گرفت تا در همه نقاط شهر ایستگاه‌های ساماندهی فعال شوند.

انتهای پیام // ف. ح
 
 
 


ساماندهی کارگران ساختمانی یکی از وظایف مدیریت شهری است

برچسب ها: شهرداری ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.