مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: مشهد به دلیل داشتن تمامی ظرفیت های بی شمار حوزه گردشگری در کنار بارگاه مطهر رضوی ویترین گردشگری ایران است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی فروزان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان افزود: گردشگری یک تکنولوژی است که سبب سرعت ارتباطات و افزایش فعالیت ها می شود. در حال حاضر 10درصد تولید ناخالص ملی مربوط به صنعت گردشگری است و 215 میلیون شغل در جهان توسط گردشگری ایجاد شده است.

وی گفت: گردشگری تاریخی، ورزشی، سلامت، مذهبی، طبیعت، ضلع های اصلی گردشگری محسوب می شوند و مشهد به دلیل داشتن تمامی این ظرفیت ها ویترین گردشگری ایران است چرا که در کنار بارگاه منور رضوی دارای ظرفیت های بی شماری است.

فروزان افزود: شهر مشهد باید در تمام زمینه ها بهترین خدمات را به زائران و گردشگران خود ارائه دهد در حال حاضر 30 اثر ثبت شده در بافت تاریخی حرم مطهر رضوی داریم که می تواند یک ظرفیت خوب برای زائران و گردشگران باشد.

مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: باید با برگزاری جشنواره های مختلف و معرفی مکان های تاریخی و گردشگری استان و شهر مشهد به سمتی برویم که در کنار جاذبه حرم مطهر رضوی که نقطه عطف و انکار ناپذیری در شهر مشهد است مردم از دیگر جاذبه های شهر مشهد نیز بهره مند شوند.

انتهای پیام// م.م

اهمیت ظرفیت های گردشگری مشهد

برچسب ها: استانداری ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.