همزمان باهفتمین روز ازایام الله دهه فجر عملیات اجرایی ،امداد رسانی به روستای سیروان الاخصوص نیازمندان اجرا شد.

اقدامات ،عملیات اجرایی  و امدادرسانی به روستای سیروان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام;مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان ایلام گفت: رسیدگی به مناطق محروم و مستضعف جامعه باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.
ضیاء رضایی با تقدیر از مشارکت خیران جامعه در ساخت واحدهای مسکونی محرومان بیان کرد: در ایام دهه مبارک فجر و در سطح استان 39 واحد مسکونی محرومان به بهره برداری خواهد رسید که اعتبارآن هشت میلیارد و 800 میلیون ریال است.
وی تاکید کرد: تعدادی از این واحدها روزهای گذشته و مابقی هم تا پایان دهه فجر در این استان مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 9 روستای سیروان از نعمت گاز بهره مند میشوند

مدیرعامل شرکت گاز ایلام عنوان کرد: همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون اقتصادی استاندار ایلام کلنگ گاز رسانی به 9 روستای شهرستان سیروان  با اعتباری معادل  40میلیارد ریال به زمین زده شد.

عباس شمس اللهی افزود: 42 کیلومتر شبکه، 350 انشعاب نصب خواهد شد که با بهره برداری از این طرح ها 450 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
مدیرعامل شرکت گاز ایلام اضافه کرد: از 62 روستای شهرستان سیروان 48 روستا گازدار است که با انجام عملیات گاز رسانی به این 9 روستا، 100 ردصد مناطق روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخودار خواهند شد.

مرکز اقامتی بهبودی ترک اعتیاد روستای سرتنگ سیروان افتتاح شد

مدیر بهزیستی شهرستان سیروان در آیین افتتاح این مرکز گفت:دایرشدن چنین مراکزی، راهکاری مناسب است که می تواند برای کمک به سلامت افراد جامعه کمک کند
محمد هوشمند اضافه کرد: در مرکز اقامتی بهبودی راه سلامت کلاس های تخصصی ترک اعتیاد، مشاوره های تخصصی و مهارت آموزی برای بیماران ارائه می شود.

 

انتهای پیام/با

 

 

رسیدگی به طرح ها ی عمرانی و امدادی در شهرستان سیروان

 

 

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.