مدیر ستاد اقامه نمازاستان اردبیل گفت: باید در ورودی شهرها نمازخانه های مناسبی احداث شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، الله شکرعبدی، مدیر ستاد اقامه نمازاستان اردبیل با اعلام این خبر افزود: طبق بازدیدهای به عمل آمده از سطح شهر درحال حاضر هیچ یک از ورودی های سطح شهر مجهز به نمازخانه نمی باشند و باید در تمام ورودی ها نمازخانه مناسب پیش بینی و مدیریت شوند .

وی عنوان کرد: تعداد ۳۸ مسجد و نمازخانه در راه های مواصلاتی استان فعال است که در هر سه ماه به وسیله اکیپی متشکل از نمایندگان دستگاه های متولی بازدید به عمل می آید و طبق بازدیدها وضعیت اکثر آن ها مناسب است.

مدیر ستاد اقامه نمازاستان اردبیل با اشاره به عملکرد ستاد اقامه نماز استان، گفت: ستاد اقامه نماز استان توانسته است با همکاری و مشارکت استانداری و دستگاه های اجرائی استان برنامه های متنوعی از قبیل نشست های دانش آموزی، دانشجویی، خانواده مطهر، مسابقات کتابخوانی و همچنین دوره های آموزشی سلامت معنوی، طرح مبین، توانمندسازی معلمان سوم ابتدائی و نهضت سواد آموزی و... را با محوریت جلوگیری از مفاسد اجتماعی و دعوت به نماز در سطح استان برگزار نماید .

عبدی در ادامه به مقوله ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی استان نیز اشاره کرد و گفت :دستگاه های اجرائی استان طبق تفاهم نامه ای که بین ستاد اقامه نماز کشور و وزارت خانه ها ی تابعه منعقد می شود موظف هستند برنامه های خود در زمینه ی ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز را عملی کنند و ستاد اقامه نماز نیز در طول سال بر فعالیت های آنان نظارت داشته است.
وی نماز را منشاء قبولی تمام عبادات و اعمال انسان دانست و گفت: خداوند کسانی را که دوست دارد توفیق خدمت به نماز را برای او نصیب می کند و ترویج و توسعه آن همکاری تمام دستگاه ها را می طلبد .

انتهای پیام/ح

نظارت ستاد اقامه نماز استان برارزیابی عملکرد دستگاه های اجرائی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.