مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی گفت:۸۴.۴ درصد جمعیت روستایی آذربایجان غربی از آب شرب سالم برخوردار هستند.

کاظم محمدی اقدم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛از بهره مندی ۱۷ روستای آذربایجان غربی از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی خبر داد و گفت:عصر امروز با حضور مسئولان استانی ۷ هزار و ۷۱۵ نفر و با اعتباری حدود ۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از تاسیسات آبرسانی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۴.۴ درصداز جمعیت روستایی استان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند گفت: در سال جاری با افزایش ۱ درصدی نسبت به سال گذشته، تعداد مشترکین آب و فاضلاب روستایی به ۲ هزار و ۲۷۰ مشترک رسیده است.

محمدی اقدم با اشاره به سرانه تولید و مصرف آب شرب روستائیان استان تصریح کرد: سرانه تولید برای مشترکین روستایی ۲۲۸ لیتر و سرانه مصرف نیز ۱۶۲ لیتر در شبانه روز است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی با اشاره به شاخص بهرمندی روستائیان از آب شرب سالم گفت:۷۵.۷ درصد روستائیان آذربایجان غربی از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار هستند

وی ادامه داد:در صورت تخصیص کامل اعتبارات مصوب شاخص بهره مندی استان از افزایش ۲.۲ درصدی بهره‌مند خواهد شد.

انتهای پیام/ن.م

افتتاح پروژه های آبرسانی در آذربایجان غربی

برچسب ها: دهه فجر ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.