به مناسبت دهه فجر، سه طرح عمرانی در شهرستان رستم افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسینی فرماندار رستم با بیان اینکه در ششمین روز از دهه فجر، سه طرح عمرانی در این شهرستان به بهره برداری رسید، اظهار کرد: سیستم آبیاری نوین تحت فشار در ۳۸۰ هکتار زمین کشاورزی، نخستین طرح افتتاح شده در رستم بود که برای اجرای آن ۲ میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان هزینه صرف شد.

وی افزود: در این طرح کشاورزان فقط ۱۵ درصد از هزینه را پرداخت می‌کنند که اجرای آن، کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب را به دنبال خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: زیر سازی و آسفالت ۲۶ هزار متر مربع از معابر ۶ روستا با جمعیتی بیش از ۸۰۰ خانوار دومین طرح این شهرستان بود که با ۷۲۰ تومان هزینه به بهره برداری رسید.

فرماندار رستم با بیان این که در طرح سوم، برق رسانی به نقاط مختلف انجام شد، تصریح کرد: روشنایی معابر بلوار وحدت شهرک منگودرز، توسعه روشنایی ۱۰۰ روستا و رفع افت ولتاژ شهر مصیری و روستا‌های بابا میدان، پهون، کارخانه قند، اصلاح شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط روستا‌های منصور آباد، بید گرد، تل بندو، وزیردو و نصب سکسیونر موتودار و برق رسانی به گلزار شهدا با ۶ میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان در این طرح انجام شد.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از سه طرح عمرانی در رستم

برچسب ها: دهه فجر ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار