فرماندار شهرستان آق قلا از افتتاح مسکن خانواده معلولین در روستای قوشجان آباد بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ امانگلدی ضمیر فرماندار شهرستان آق قلا گفت: در شهرستان آق قلا تعداد ۵ هزار نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی هستند که از مجموع این تعداد ۸۰ نفر دارای فرزندان دو معلول و با معلولیت شدید هستند.

وی افزود: از این رو با حمایت دولت دوازدهم و مشارکت بنیاد مسکن، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و همچنین خیرین برای مددجویان با ظرفیت دو معلول مسکن احداث می‌شود.

امانگلدی ضمیر اضافه کرد: اعتبار بلاعوضی که برای ساخت هر یک از این خانه‌ها تعلق می‌گیرد ۳۰ میلیون تومان است.

وی در ادامه گفت: به طوری که برای خانه‌های با ظرفیت دو معلول به بالا ۲۵ میلیون تومان از سوی سازمان بهزیستی و بنیاد مستضعفان و ۵ میلیون تومان نیز از سوی خیرین مسکن ساز تامین می‌شود.

امانگلدی ضمیر افزود: همچنین برای خانه‌های تک معلول نیز ۱۰ میلیون تومان توسط بهزیستی کمک بلاعوض و ۲۰ میلیون تومان نیز به صورت وام و با بهره ۴ درصد پرداخت می‌شود.

وی گفت: مسکنی که امروز در روستای قوشجان آباد بخش مرکزی شهرستان آق قلا افتتاح شد، چهل و هفتمین واحد مسکونی طرح تامین مسکن خانوار‌های دارای حداقل ۲ عضو معلول استان است.

برای امسال در مجموع ۳۵۰ میلیون ریال در قالب کمک بلاعوض و تسهیلات روستایی با بهره ۴ درصد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح شده است.
 
انتهای پیام/ق
 
 

افتتاح مسکن خانواده معلولین درآق قلا

برچسب ها: دهه فجر ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.