معاون دادستان مشهد:

پلیس ۱۱۰ برای دریافت گزارش‌های حقوق عمومی آمادگی دارد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: نیروی انتظامی استان آمادگی جهت دریافت گزارشات مردمی در خصوص موضوعات حقوق عمومی رادارد.

پلیس ۱۱۰ برای دریافت گزارش‌های حقوق عمومی آمادگی داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد بخشی محبی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: نیروی انتظامی استان آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی در خصوص موضوعات حقوق عمومی از جمله کوه خواری، زمین خواری، تصرف اراضی ملی، تخریب طبیعت را دارد.
بخشی محبی افزود: طی جلسه‌ای که با مقامات انتظامی استان داشتیم اهمیت صیانت از حقوق عامه مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد از تمام ظرفیت‌ها برای این امر بهره گیری شود.

محبی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم گفت: در حال حاضر استان خراسان رضوی در دفاع از حقوق عمومی توفیقات قابل توجهی داشته است که بخش مهمی از آن توسط دیده بانان پیشگیری و سمن‌ها که با حوزه دادستانی همکاری دارند رقم خورده است که امیدواریم این امر نیز افزایش یابد.

انتهای پیام// ف. م.
 



 اعلام گزارش‌های حقوق عمومی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 فراهم شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار