اهمیت پوشش مراسم راهپیمایی 22 بهمن از طریق رسانه ملی

فرماندار ایلام گفت:دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از طریق رسانه‌ها برای اقشار مختلف در جامعه تبیین شود.

 اهمیت پوشش مراسم راهپیمایی 22 بهمن از طریق رسانه ملیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ایلام' معروف بسطامی فرماندار ایلام صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ایلام اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید از طریق رسانه‌ها برای قشرهای مختلف جامعه تبیین  شود و اطلاع رسانی مراسم راهپیمایی 22 بهمن از طریق رسانه ملی، خبرگزاری ها و دیگر رسانه ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

دهه فجر فرصتی مناسب برای آشنایی نسل جوان با آرمان های امام راحل (ره) انقلاب، اتحاد و انسجام بیشتر آحاد مختلف جامعه است.

وی افزود: ملت ایران در تمام صحنه های انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی حضوری فعال و منسجم داشته و بارها با حضور به موقع خود تمام توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

بسطامی گفت: ایران اسلامی امروز در شرایط ویژه و حساسی از حیات سیاسی خود قرار دارد بر این اساس حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده ای به تهدیدهای استکبار است.

فرماندار ایلام تاکید کرد: ملت ایران با درک شرایط حساس کنونی و حضور حماسی در راهپیمایی بهمن 22 امسال بار دیگر به جهانیان به ویژه دشمنان نظام ثابت خواهند کرد که از آرمان های والای نظام و انقلاب دست نخواهند کشید.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برپایی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن روز یکشنبه در شهرهای مختلف استان ایلام اندیشیده شده است.

وی از دیگر اقدامات برای برگزاری باشکوه تر راهپیمایی 22 بهمن را فضاسازی و پاکسازی مسیر راهپیمایی ، کنترل ترافیک مسیر بخصوص مسدود کردن مسیرهای فرعی تردد، استقرار نیروهای امنیتی و انتظامی، استقرار فوریت های پزشکی و آمبولانس و آماده باش دستگاه های خدماتی و تامین امنیت عنوان کرد.

بسطامی از همه مردم و گروه های سیاسی دعوت کرد با حضور گسترده خود در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

انتهای پیام/ع

دعوت فرماندار ایلام از همه مردم  برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.