اجرای طرح امداد ولایت در داراب با حضور نیک‌اندیشان

طرح امداد ولایت در داراب با حضور مستمر نیک‌اندیشان اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمدعلی نوربخش مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) داراب گفت: حضور نیک‌اندیشان در طرح امداد ولایت و افزایش سپرده‌گذاری آن‌ها می‌تواند شرایط مناسبی را برای ارائه تسهیلات به نیازمندان ایجاد کند.

وی بابیان اینکه طرح امداد ولایت سال ۹۴ در قالب صندوق قرض‌الحسنه آغاز به کارکرد، تصریح کرد: شعبه‌های اصلی این طرح در مراکز استان و نمایندگی شهرستان‌ها قرار دارد که سیستم پرداخت الکترونیکی بوسیله بانک ملی اجرا می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) داراب ادامه داد: وام‌های کارگشایی نیز از دیگر تسهیلات کمیته امداد به نیازمندان است که این تسهیلات تا سقف ۵ میلیون تومان بوده و افراد نیازمند غیر مددجو نیز می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

نوربخش با بیان اینکه افراد نیازمندانی که زیر پوشش کمیته نیستند و از طرف افرادمورد اعتماد معرفی یا بوسیله کارکنان کمیته شناسایی می‌شوند می‌توانند وام کارگشایی دریافت کنند، افزود: با اشاره به افزایش مستمری و کمک‌معیشت مددجویان کمیته امداد امسال حمایت دولت از مددجویان کمیته امداد قابل‌توجه بوده و علاوه برافزایش مستمری، یارانه آن‌ها نیز ۲۵۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش‌یافته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) داراب با بیان اینکه امسال ۱۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند تحویل داده شده، اضافه کرد: با تحویل مدارک ازدواج از سوی زوج‌های جوان جهیزیه در قالب کمک نقدی یا کالا به زوج‌های جوان تحویل داده می‌شود.

نوربخش اظهار کرد: امسال ۳۵۰ زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته قرار دارند که وام اشتغال دریافت کرده و بیمه تامین اجتماعی شده‌اند و تا کنون ۶۰ دانش‌آموز نیازمند که در روستای محل سکونت خود امکان ادامه تحصیل ندارند در خوابگاه دانش‌آموزی داراب مستقر و از تمام خدمات آموزش‌وپرورش بهره‌مند شده که این خوابگاه ازلحاظ کیفی و سطح آموزش از بهترین مراکز کشور است و دانش‌آموزان با شرایط خاصی در این مرکز پذیرفته می‌شوند.
انتهای پیام/ت

اجرای طرح امداد ولایت در داراب

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۰۱:۱۳ ۰۱ تير ۱۴۰۳
سلام. تاریخ انقضای کارت امداد ولایت مادرم پاک شده ودورازشهرهستیم وبرای پرداخت قسط وام اینترنتی نیازبه تاریخ انقضاء کارت داریم لطفا راهنمایی کنیدازکجابفهمیم تاریخ انقضاء کارت چ بوده
آخرین اخبار