رئیس جهاد دانشگاهی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی باعث استقلال همه جانبه کشورمان به خصوص در زمینه علم و فناوری شده است.

استقلال ایران در علم و فناوری؛ دستاورد انقلاب اسلامی/ راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد وحدت و همبستگی ملی استطیبی رئیس جهاد دانشگاهی در گفت‌ و گو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  اظهار کرد: همه ما باید قدر انقلابمان را بدانیم و من به عنوان کسی که قبل از انقلاب را درک کرده و شرایط آن زمان را دیده‌ام به قطع و یقین می توانم بگویم شرایط کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه تولید علم و فناوری ارتقا داشته است.

وی با بیان اینکه استقلال علم و فناوری ایران، دستاورد انقلاب اسلامی است، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شرایط کشور برای انجام کارهای علمی و تحقیقاتی مناسب شده است و امکانات خوبی در اختیار محققان و پژوهشگران در راستای تولید محصولات فناور و علم و فناوری قرار گرفته است.

طیبی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تسهیلات خوبی برای کشور ایجاد کرده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی سبب ایجاد خودباوری، ایمان به خود و ارتقای اعتماد به نفس در بین جوانان شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی تأکید کرد: کشورهای استعمارگر علاقه ندارند، کشوری مثل ایران مستقل شود و همه کارها و برنامه‌ریزی‌های خود را به گونه ای انجام می دهند تا کشورها را زیر سلطه خود نگه دارند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب تضمین همه جانبه کشورمان است

وی اظهار کرد: ایران به دلیل وضعیت استراتژیک خود در منطقه با پیروزی انقلاب اسلامی از زیر سلطه بیگانگان بیرون آمده و خود را به عنوان کشوری مستقل معرفی کرده است و همین مسئله برای دشمنان اسلام و کشور گران تمام شده است.

طیبی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی باعث استقلال کشور از لحاظ فناورانه شده و به الگویی برای سایر کشورهای آزاده‌خواه تبدیل شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی سعی در ناامید کردن مردم ایران دارند، افزود: من به عنوان کسی که در انقلاب رشد کرده ام، معتقدم کشور توانایی حل مشکلات را دارد و باید کار به کاردان سپرده شود و خوشبختانه انقلاب اسلامی افراد کاردان زیادی را تربیت کرده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22بهمن نماد وحدت و همبستگی ملی است، یادآور شد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن سبب تضمین همه جانبه کشورمان است و این جشن ملی وحدت و انسجام ایرانیان را به رخ دشمنان کشور می‌کشاند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.