مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد گفت: نسل‌های گذشته با توکل، تشکّل، تدبر و تعقل موفق شدند یزد را در میان کویر پایه‌گذاری کنند که ما امروزه وظیفه حفظ آن را برعهده داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جوادیان زاده مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با تأکید بر فرهنگ‌سازی در حوزه مدیریت مصرف آب، گفت: مصرف یک نوع رفتار است که ریشه در فرهنگ دارد و اگر امروز نتوانیم درست مصرف کنیم بیانگر وجود نداشتن فرهنگ مصرف درست است.

وی پایه گذاری یزد را میان کویر مایه توکل، تشکل، تدبر وتعقل نسل‌های گذشته عنوان کردوافزود:امروز ما وظیفه‌داریم با فرهنگ‌سازی و یادگیری راهکار‌های مختلف در حوزه مدیریت مصرف آب، راه آنان را ادامه دهیم و نگذاریم این استان با بی‌آبی مواجه شود.

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: قطعاً با حفاظت از آب‌های زیرزمینی، معیشت کشاورز و محیط زیست، می‌توان به یک توسعه پایدار دست یافت که طی آن نه درختی خشک و نه حیوانی از بی‌آبی تلف شود.

وی اظهار کرد: در حوزه فرهنگ‌سازی جهت مدیریت صحیح مصرف آب، طرح‌های داناب ویژه دانش آموزان وتشکّل آب بران ویژه کشاورزان در حال اجرا است که می‌تواند آثار و نتایج مثبت بسیاری داشته باشد.

انتهای پیام/ ا

فرهنگسازی در حوزه مدیریت صحیح مصرف آب

برچسب ها: آب منطقه ای ، مصرف آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.