نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی :

دانشجویان در هربرهه از زمان هوشمندانه عمل کنند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت:دانشجویان بایستی بر اساس ارزش های ایرانی اسلامی و موازین اخلاقی هدایتگر جامعه باشند وهوشمندانه عمل کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ جهانبخش محبی نیا  نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور این شهرستان گفت:امروز شاهد عملیاتی شدن روند نوسازی دانشگاه پیام نور هستیم و این حاصل زحمات مسئولان شهرستانی است.
وی افزود:ما در کشوری زندگی می کنیم که مورد توجه کشورهای دیگر هستیم ،منابع گازی و نفتی و معادن فراوان برای این مملکت منابع بسیار غنی محسوب می شود و علاوه بر این تولید ناخالصی ما هم بیشتر شده و به رتبه 18 اقتصاد جهانی رسیده ایم .

محبی نیا ادامه داد: ما پذیرفته ایم که باید کشور ما باید با دموکراسی اداره شود و دموکراسی یعنی از دل انتخابات رئیس جمهور و نماینده مجلس و شورای شهر بیرون آید و اینها همه نمایندگان مردم هستند و همه مردم را صاحب انقلاب می دانند و به همان اندازه هم مردم حق دارند از مسئولان انتقاد کنند و سوال بپرسند اما در همه اینها مسئله انسجام را جدی بگیرند.
وی گفت: ما این حق را نداریم که  بنیان نهادهای رسمی کشور را زیر سوال ببریم، بگونه ای که مردم فکر کنند  مسئولان نظام صلاحیت ندارند و  باید کنار بکشند.
نماینده مجلس ادامه داد: وحدت یعنی بگونه ای صحبت کنیم که مردم مایوس نشوند. 
محبی نیا در ادمه با اشاره به اینکه باید کشور را با عقلانیت و علم اداره کنیم ،گفت: دانشجویان بایستی هوشمندانه عمل کرده و با دشمن شناسی هدایتگر جامعه باشند.

انتهای پیام/م

ضرورت  توجه  دانشجویان به  ارزش های دینی و اخلاقی

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.