معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به قزوین با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در این دیدار گفت: دولت از وضعیت همه استان ها ارزیابی دارد و سیستم های مختلفی روند توسعه استان ها، ظرفیت مدیران و عملکرد آنان را رصد می کنند و این موارد به تناسب اهمیت در سطوح دولت به بحث گذاشته می شوند.

امیری ادامه داد: بستر توسعه استان قزوین بسیار فراهم است و باید چرخ توسعه استان شتاب بیشتری پیدا کند؛ چراکه استان قزوین فرصت‌های بسیار خوبی برای دست‌یابی به توسعه بیشتر دارد.

وی اضافه کرد : این ظرفیت ها را از جمله برخورداری از نمایندگان پرتلاش و پیگیر در مجلس برای حل مسایل و مشکلات مردم را برای استان قزوین باید یک سرمایه بزرگ دانست.

معاون امور مجلس رییس جمهوری افزود: با وجود تعامل بسیار خوب میان مدیران و نمایندگان و دستگاه قضا در استان و مردم متدین، فضای همدلی واتحاد خوبی در قزوین حکفرما است که امیدواریم این سرمایه با رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان بیشتر شود.

معاون امور مجلس رییس جمهوری گفت: بازگویی دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه حوزه ها بویژه در ایامی چون دهه مبارک فجر توسط مسئولان ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین هم  در این دیدار فساد را یکی از مسائل و چالش‌هایی جدی دانست و گفت: این موضوع کشور را با مخاطره مواجه می‌کند و از پیشرفت باز می‌دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: مردم مسائل و چالش‌هایی که در کشور به وجود می‌آید را کاملاً رصد می‌کنند و در مورد مفاسد بسیار حساس هستند و نباید اجازه داد که عده‌ای با فساد برای مردم و کشور مشکل‌ساز شوند.

امام جمعه قزوین در ادامه از مسئولان خواست تا بیش از پیش از فرصت‌هایی نظیر نیروی انسانی متخصص، زمین‌های کشاورزی حاصل خیز، بخش‌های صنعتی پویا بهره برده و استان را به توسعه پایدار برسانند.

حضور در نشست شورای اداری، شرکت در گردهمایی گرامیداشت حماسه 19 بهمن مردم تاکستان و حضور در جشن انقلاب و شرکت در آیین بهره برداری از یک طرح صنعتی از دیگر برنامه های سفر یکروزه امیری به قزوین است.

انتهای پیام/

سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به قزوین و دیدار با امام جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار