وزیر نفت با تاکید بر اینکه کشورداری با شعار و احساسات به جایی نمی‌رسد گفت: بخشی از نقدها را به دولت وارد می‌دانم.

بخشی از نقدها را به دولت وارد می‌دانم/ افزایش 20 میلیارد دلاری پتروشیمی کشوربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ زنگنه امروز در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد، محصولات پتروشیمی را یکی از مهمترین اقلام صادراتی کشوربرشمرد وگفت: کهگیلویه و بویراحمد صاحب شش پتروشیمی مادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحدهای پتروشیمی دهدشت و گچساران زنجیره توسعه نفتی در این استان را تکمیل می کند گفت: واحد پتروشیمی بویراحمد نیز با بهبود صنایع پایین دستی، خروجی مناسبی خواهد داشت.

وزیر نفت تصریح کرد: با تحقق این سه واحد پتروشیمی استان کاملا صنعتی خواهد شد.

زنگنه با بیان اینکه تا پایان سال ۸۰ درصد جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد از نعمت گاز برخوردار می شوند، اظهار کرد: با نگاه محیط زیستی توسعه گازرسانی عملیاتی خواهد شد

وی همچنین بر نوسازی تاسیسات نفتی در کشور تاکید کرد و بیان داشت: استفاده از ظرفیت های سرمایه گذاری در این بخش مورد تاکید است.

زنگنه همچنین از ایجاد مجتمع رفاهی وگردشگری شرکت نفت در پارک جنگلی یاسوج خبر داد و گفت: این مهم با در نظر گرفتن مسائل محیط زیستی عملیاتی می شود. 

  بخشی از نقدها را به دولت وارد می‌دانم

وزیر نفت با تاکید بر اینکه کشورداری با شعار و احساسات به جایی نمی‌رسد, گفت: بخشی از نقدها را به دولت وارد می‌دانم.

 بیژن زنگنه  اظهار داشت: با تدبیر مقام معظم رهبری ،انقلاب اسلامی به پیش رفته و می رود و روز به روز عزتمندتر و قدرتمندتر می شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد برای مسائل کشوری و استانی افراد موثری هستند, عنوان کرد: کارهای بزرگی در حوزه صنعت نفت و پتروشیمی در این استان انجام شده و یا در دست اجرا است.

زنگنه خواستار پیگیری تسریع در روند اجرایی جی.تی.پی دنا شد و ابراز کرد: در صورت اجرایی شدن این طرح این استان به یک منطقه صنعتی تبدیل می شود.

انتهای پیام/د

 

 

    

برچسب ها: وزیر نفت ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.