مدیر کل کمیته امداد لرستان از تحویل ۲۱۰ دستگاه خودروی نیسان به مددجویان مناطق محروم و روستایی تا پایان سال خبر داد

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جاسم محمدی فارسانی، مدیر کل کمیته امداد لرستان با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار به منظور توانمندسازی مددجویان یکی از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد است، اظهار داشت: با همکاری صندوق کارآفرینی امید وشرکت زامیاد در دهه فجر امسال ۸۸ خودروی نیسان با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان تحویل مددجویان مناطق محروم و روستایی می‌شود.

وی افزود: تا پایان سال ۲۱۰ دستگاه خودروی نیسان به مددجویان تحویل داده می‌شود.

محمدی فارسانی همچنین از واگذاری مسکن به مددجویان نیز خبر داد و گفت: در ایام دهه فجرتعداد ۹۶ مسکن مددجویی در شهرستان‌ها وبه طور عمده در روستا‌ها افتتاح می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تاکید بر اینکه برنامه‌های کمیته امداد در دهه فجر خاصیت بصیرت افزایی داشته باشد گفت: باید جوانان و نسل جدید را با حقایق انقلاب اسلامی آشنا کنیم در همین راستا درکمیته امداد لرستان بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی برگزار می‌کنیم.

وی در پایان به نقش مهم مردم در حفظ محیط زیست اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه و کاشت درخت بلوط با همکاری سازمان محیط زیست استان، منابع طبیعی و مظفر افشار پدر بلوط لرستان روز جمعه بیستم بهمن ماه خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد درسراسر استان لرستان اقدام به کاشت بلوط می‌کنیم.

انتهای پیام/د

تحویل ۲۱۰ دستگاه خودروی نیسان تا پایان سال به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.