مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه گفت: بسیار تلاش کردیم پروژه تونل قطار شهری به این ایام برسد و در این روزهای مبارک شاهد بازگشایی تونل قطار شهری باشیم.

اتمام حفر تونل فاز اول پروژه قطار شهری کرمانشاه به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،ساسانی  مدیرعامل قطار شهری کرمانشاه طول مسیر این تونل را 1550 متر عنوان کرد و گفت: این تونل از سه راه 22 بهمن شروع شده و به میدان آزادی می‌رسد در فاز اول، حفر تونل در دو جبهه کاری انجام شد و دو تونل با خطای یک سانتی متر به هم رسیدند.

وی  افزود: خوشبختانه در حفر این تونل کمترین مشکل را داشتیم و ریزشی هم صورت نگرفت و انجام این پروژه با کمترین مشکل ترافیکی برای مردم همراه بود با اتمام حفر تونل فاز اول پروژه، در حال حاضر حفر تونل فاز دوم پروژه نیز شروع شده است.

صدری پیمانکار پروژه نیز در مراسم بازگشایی تونل قطار شهری با اشاره به مشکلات انجام پروژه، گفت: انجام پروژه های عمرانی در شهر مشکلات خاص خود را دارد و هر اشتباه در این زمینه می‌تواند بحران منطقه ای و یا حتی ملی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه 90 درصد نیروهای شاغل پروژه بومی هستند، گفت: این پروژه بطور مستقیم 300 نفر و بصورت غیرمستقیم برای 100 نفر اشتغالزایی داشته است.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.