رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزدگفت: یوم‌الله 22 بهمن عید بزرگ ملت ایران و روز اسلام ناب محمدی در کشور است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   یوم‌الله 22 بهمن را عید بزرگ ملت ایران دانست و گفت: در این روز اسلام ناب محمدی در کشور ظهور پیدا کرد.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی صبح امروزپنجشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری عید انقلاب در ردیف اعیاد قربان و فطر قرار دارد که گرامی داشت آن در حقیقت گرامی داشت شعائر الهی است.

فخرالدینی با اشاره به رسالت مهم اصحاب رسانه در ترویج شعائر دینی اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه رسالت پیامبران را به عهده‌دارند و در دنیای امروز که رسانه‌ها نقش مهمی در بازتاب رویدادها و حوادث تاریخی دارند رسانه‌های انقلابی باید حضور پرشکوه و بی‌نظیر مشارکت آحاد ملت ایران در جشن انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن را به رخ جهانیان بکشند.

وی با اشاره به این مطلب که راهپیمایی عظیم مردم ایران اسلامی در یوم‌الله 22 بهمن نمونه مشابهی در جهان ندارد اظهار داشت: این سبک و سیاق برگزاری جشن ملی تنها مختص ایرانیان است و در دنیا چنین حضور میلیونی و خروش مردمی نظیر ندارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به‌رسم هرساله خود تمام تلاش خود را برای دلسرد کردن مردم و پایین آوردن مشارکت ملی به کار بستند اما مطمئناً امسال نیز ترفندها و توطئه‌های آنان همچون گذشته اثری در عزم و اراده ملت آزاداندیش، سرافراز و سلطه ستیز ایران اسلامی نخواهد گذاشت.

انتهای پیام/ ی

22 بهمن عید بزرگ ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.