به مناسبت هشتمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی،صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در شهرستان مهاباد با حضور معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد  ،در این مراسم که در تیپ ۳۶۴ شهید نصیرزاده ارتش برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: امام خمینی(ره) با بر افراشتن پرچم پر افتخار اسلام ، بنیان رژیم منحوس پهلوی را فرو ریخت و ثابت کرد که حق بر باطل پیروز است.

ایرج شجاعی افزود: امام راحل ما را از بستر ذلت و خواری و وابستگی به بیگانگان تا اوج اقتدار در جهان بالا برد و امروز شاهدیم که ایران اسلامی در اوج اقتدار نظامی، سیاسی و... است.

شجاعی اضافه کرد: ملت ایران امروز به خوبی مسیر حرکت امام خمینی(رض) را ادامه می دهد و انقلاب اسلامی ایران هر روز شکوفاتر از قبل می شود.

سرهنگ محمودی فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش هم در این مراسم،یکی از اصلی ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) دانست و افزود:انقلاب اسلامی واقعه عظیمی بود که تمام انسان‌ها به ویژه ایران اسلامی را از اسارت مدرنی که آن زمان حاکم شده بود نجات داد.

 انتهای پیام/ع

برگزاری صبحگاه مشترک تیپ 364 نصیر زاده ارتش

برچسب ها: دهه فجر ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.