رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به شرایط خاص مناطق جنوب و هم جواری این منطقه ها با دریا باید در زمینه ایجاد پایگاه های امدادی دریایی فعالیت بیشتری داشته باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر پیوندی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از سوله انبار امدادی شهرستان بندر خمیر افزود: جمعیت رسمی کارکنان هلال احمر نیز در مجموع 8 هزار و 500 نفر است.

وی افزود: یکی از وظایف جمعیت هلال احمر کشور، ایجاد پایگاه امدادی دریایی در مناطق جنوب است.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص مناطق جنوب و هم جواری این منطقه ها با دریا و هم چنین بروز حادثه دریایی باید در زمینه ایجاد پایگاه های امدادی دریایی فعالیت بیشتری داشته باشیم.

وی هدف از ایجاد انبارهای امدادی را کمک رسانی به مردم در زمان حادثه عنوان کرد و گفت: احداث سوله های امدادی مهم ترین هدف هلال احمر به شمار می آید.

پیوندی هزینه ساخت انبار امدادی در بندرخمیر را افزون بر 9 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرح در زمینی به مساحت 864 مترمربع ساخته شده است.

 وی اضافه کرد: آموزش زیر بنای تمامی فعالیت های هلال احمر است چرا که یکی از راه های کاهش آسیب ها در موقع حادثه بهره گیری از آموزش همگانی است.
وی گفت: جمعیت هلال احمر یک نهاد مردمی و برای مردم است و از مجموعه نهادهای مردمی و خیران می خواهیم که این سازمان را برای ساخت، تجهیز و تکمیل مجموعه های امدادی یاری کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور یادآور شد: همزمان با سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چند طرح عمرانی این جمعیت در کشور به بهره برداری رسیده است که ساختمان اداری و امدادی میناب و انبار امدادی بندرخمیر در استان هرمزگان از جمله این طرح ها است.
انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس جمعیت هلال احمر کشور در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.