نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه شهدا الگوهای بی نظیر جامعه اسلامی هستند، بر انتقال اخلاقیات و ویژگی های آنها به نسل جوان تاکید کرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر، به همراه جمعی از مسئولین استان با حضور در منزل شهید والامقام عبدالله رستم بیگی از شهدای گرانقدر اهل سنت، از خانواده این شهید معزز تجلیل کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی افزود: خانواده‌های معظم شهدا اجری کمتر از شهدا در نزد خدای متعال ندارند و ارزش والای شما یادگاران شهدا در پیشگاه باری‌تعالی محفوظ و ماندگار است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه ادامه داد: خدمت به شما عزیزان خدمت به اسلام و خدمت به اولیاء الهی است و حقیقتاً حق شهدا را کسی نمی‌تواند ادا کند.

وی تاکید کرد: این شهدای عزیز فقط متعلق به ایران نیستند بلکه این‌ها به خاطر رشادت‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و مجاهدت‌های که داشتند متعلق به دنیای اسلام هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: خاطرات، وصیت‌نامه‌ها و آثار این شهدا باید برای آیندگان و به‌ویژه نسل جوان به یادگار بماند چراکه این‌ها الگوهای بی‌نظیر جامعه اسلامی ما هستند.

در ادامه همسر شهید رستم بیگی به بیان خاطراتی از ویژگی‌های بارز اخلاقی این شهید والامقام پرداخته و افزود: شهادت مسیر روشنی بود که این شهید گرانقدر با شناخت و آگاهی کامل انتخاب کرده بود.

شهید والامقام سروان عبدالله رستم بیگی در سال 60 در منطقه عملیاتی میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

انتهای پیام/ز

 

 

تجلیل از خانواده شهدا در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.