رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: ۱۸۵ هزار تن سیلوی مکانیزه در استان لرستان احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عبدالرضا بازدار صبح امروز در مراسم کلنگ زنی کارخانه آرد و سیلوی ذخیره گندم این شهرستان بابیان اینکه در استان ۵۶۱ هزار تن سیلوی مکانیزه و ۲۱۴ هزار تن انبار مکانیزه وجود دارد اظهار داشت: درمجموع ۷۶۵ هزار تن سیلوی ذخیره در استان لرستان وجود دارد.

وی بابیان اینکه ۱۸۵ هزار تن سیلوی ذخیره در استان لرستان در حال ساخت است افزود: استان لرستان در راستای ذخیره‌سازی حبوبات یکی از استان‌های پایلوت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان عنوان کرد: برای احداث کارخانه آرد و سیلوی ذخیره گندم شاهوردی دو هکتار زمین ملی واگذارشده است، چهار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته و سعی بر این است تا پایان خردادماه آماده این پروژه افتتاح شود.

محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان نیز در این مراسم اظهار داشت: در این پروژه علاوه بر سیلو، کارخانه آرد نیز احداث خواهد شد و این پروژه ۴۵ نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌کند.

وی بابیان اینکه ظرفیت این کارخانه آرد ۸۳ هزار تن در سال است افزود: در دهه فجر چندین طرح افتتاح شد که سرمایه را خود سرمایه‌گذار‌ها انجام دادند و تلاش بر این است با این اقدامات نوع سرمایه‌گذاری به شکلی در استان تغییر کند.

انتهای پیام/د

۱۸۵ هزار تن سیلوی مکانیزه در لرستان احداث می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.