مازندرانی‌های غیور همانند سایر آحاد مردم ایران اسلامی، در آستانه چهل سالگی انقلاب حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری با گرامی‌داشت ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ایام فاطمی،گفت: مازندرانی‌های غیور همانند سایر آحاد مردم ایران اسلامی، در سی و نهمین پیروزی انقلاب حماسه‌ای به بلندای تاریخ خلق خواهند کرد.

وی افزود: امسال در آیین‌های بهره برداری از طرح‌ها در دهه فجربخش مهمی از طرح‌های مازندران در حوزه فرهنگی و دفاع مقدسی بورد که اهتمام مسئولان به حوزه فرهنگ را به فال نیک گرفت.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به گشایش مرحله نخست پارک موزه دفاع مقدس مازندران در دهه فجر، گفت: تولید محتوای مناسب با ترسیم اخلاق نیک و سلحشوری‌های رزمندگان اسلام میتواند نسل نو و جوان جامعه با اسطوره‌های ایثار و شهادت آشنا شوند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه امیدواریم دولت و مسئولان استانی در کمک به تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران ورود کنند، افزود: مازندران در تقدیم شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم نقش بسزایی داشته و دارد.

وی با تسلیت شهادت سید مصطفی علمدار، جانباز ۷۰ درصد ساری گفت: این شهید والامقام در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس نقش آفرین بوده و سال‌های پس از انقلاب در تحمل جراحات ناشی از شیمیایی برای دفاع از اسلام و دین حماسه آفرینی کرد.

خطیب جمعه ساری تاکید کرد یاد و نام شهدای انقلاب باید به مثابه شهدای دفاع مقدس و سایر شهدا گرامی‌داشته شود، و همه ما برای رسیدن به رستگاری واقعی بتوانیم رهرو واقعی ارزش‌های دینی و فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با همافران نیروی هوایی، گفت: ملت ایران و دولتمردان سخنان معظم له را فصل الخطاب قرار خواهند داد و حماسه‌ای بی بدیل به وسعت تاریخ در ۲۲ بهمن امسال خلق خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

مازندرانی‌های غیور در ۲۲ بهمن حماسه‌ای جاوید می‌آفرینند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.