به مناسبت دهه مبارک فجر 136 طرح عمرانی و خدماتی به صورت متمرکز در شهرستان شیروان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ ،بهره برداری از 136 طرح عمرانی و خدماتی به صورت متمرکز در روستای بیگان از توابع بخش مرکزی شهرستان شیروان امروز با حضور استاندار، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی به مناسبت دهه فجر آغاز شد.

برای بهره برداری از این 136 پروژه 40 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

این طرح ها در زمینه راه روستایی، گازرسانی، طرح هادی، برق رسانی، آب روستایی، مخابرات، پست بانک، مدارس، جهاد کشاورزی و ... بوده است که برای تکمیل آن ها 408 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

افتتاح دیتای پر سرعت مخابرات شیروان، طرح هادی روستای بیگان با 5 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار و تحویل 122مسکن روستایی در سطح شهرستان با 21 میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار به صورت نمادین از مهم ترین طرح هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

افتتاح 342 پروژه مخابراتی در شیروان که شامل 71 طرح شبکه انتقال و فیبرنوری، راه اندازی138  سایت 'بی تی اس' موبایل، توسعه و تجهیزات 20 شبکه ارتباطی، 100 اینترنت شبکه روستایی مرکز بهداشت و توسعه 13 شبکه دیتا و اینترنت است، بیش از ۶۲۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

امین رضا مرآتی فرماندار شهرستان شیروان گفت: اقدامات و عملکرد خوبی که در سطح استان خراسان شمالی همچون ایجاد تونل سبز در ورودی های شهرها و معرفی روستای سبز و بدون بیکار انجام شده به طورقطع نویدبخش کاهش معضلات مردم این خطه خواهد بود.

انتهای پیام/آ

بهره برداری از طرح های دهه فجر در شیروان

برچسب ها: دهه فجر ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.