استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهره گرفتن از تجربه مردم و استفاده از فکر جوانان و نخبگان در دستور کار دولت می‌باشد .

محبی استاندار سیستان و بلوچستان گفت:دشمنان با استفاده سوء از حوادث اخیر به دنبال ضربه زدن به کشور و ملت ایران هستند لذا شرکت با شکوه اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ابهت و عظمت نظام اسلامی را به دنیا نشان می‌دهد.

 

 استاندار ادامه داد: باید افرادی جوان و تحصیلکرده و نخبه و کارآمد در ادارات بیایند و پس از آن مدارج ترقی را با به نمایش گذاشتن شایستگی‌ها طی کنند و با این نگاه و تقویت نیروی انسانی به استفاده از افراد خوش فکر و توانمند در مناصب اداری می‌اندیشیم.

مقام عالی دولت در سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان از ثروت‌های فراوانی در حوزه‌های مختلف بهره می‌برد لذا برای جذب سرمایه گذاران و افرادی که سرمایه‌های خود را به خارج از استان و کشور برده اند تلاش می‌کنیم و قطعا از افراد کار آفرین و سرمایه گذاران حمایت خواهیم کرد.

این مسئول تصریح کرد: توسعه سیستان و بلوچستان در زمینه‌های صید و صیادی و رونق فعالیت‌های اقتصادی در سواحل مکران و ظرفیت‌های دیگر گردشگری و صنایع و معادن با مشارکت دادن تمام اقشار میسر است و در فرمانداری‌ها و اتاق‌های فکر دولت باید از پتانسیل‌های استان بهره برداری شود.

محبی اظهار داشت: اعتدال و تدبیر و امید و حرکت در مسیر عدالت که شعار و هدف مهم دولت بوده و دولت با این نگاه به سیستان و بلوچستان توسعه و آبادانی منطقه را مورد توجه قرار داده و به مردم استان نگاهی ویژه وجود دارد.

انتهای پیام/گ

بهره گرفتن از ایده های نو در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار