استاندار اردبیل از تحقق 20 هزار شغل در سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،اکبر بهنام جو،استاندار اردبیل گفت: حمایت از بخش خصوصی می‌تواند منجر به رونق اشتغال شود و ما قول ایجاد ۲۰ هزار شغل در سال آینده را مطرح کردیم که این موضوع در سایه همکاری دستگاه‌ها محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: جذب و حضور سرمایه‌گذار در این استان در راستای اشتغال‌زایی و رفع دغدغه بیکاری به‌صورت ویژه حمایت خواهد شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در این خصوص کاهش بروکراسی اداری منجر به تشویق سرمایه‌گذاران خواهد شد، افزود: در وضعیتی که دولت با محدودیت مالی مواجه است، ضروری است سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای پیشبرد طرح و برنامه‌ها حمایت شود.

بهنام جو تأکید کرد: تا زمانی که دیدگاه حمایتی و تشویقی حاکم نباشد نمی‌توان زمینه حضور سرمایه‌گذار را فراهم ساخت و خوشبختانه در بین ادارات استان این دیدگاه حاکم شده است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ویژه در مناطق محروم قویاً مورد حمایت است، اضافه کرد: بسته‌های تشویقی از جمله اختصاص زمین با تخفیف در شهرک‌های صنعتی پیش‌بینی شده است.

بهنام جو با بیان اینکه اقدام برخی سرمایه‌گذاران در اشتغال‌زایی قابل‌تحسین است، متذکر شد: طرح‌های سرمایه‌گذاری اشتغال‌زا حمایت و هر امکانی مورد نیاز سرمایه‌گذار باشد فراهم خواهیم کرد.

استاندار اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر و در آستانه پیروزی  انقلاب اسلامی در شهرستان گرمی ۵۲ پروژه عمرانی با ۴۲ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ح

بهره برداری از 52 پروژه عمرانی در شهرستان گرمی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.