پیام استاندار گیلان برای حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

استاندار گیلان از مردم برای حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، عید ملی ایرانیان ولایتمدار است.

وی افزود: سالگرد پیروزی انقلاب یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت حق‌طلبی است که در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و حماسه عشق و عقلانیت و تدبیر طومار استکبار ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را از کشورمان برچید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای همیشه به عنوان موهبتی ماندگار جاودان کرد.

استاندار گیلان خاطر نشان کرد: ملت سرافراز ایران اسلامی با تبعیت از مقام عظمای ولایت، ایستادگی بر اصول و آرمان‌های امام راحل، حرکت در مسیر اعتدال، عقلانیت و دوری از افراطی‌گری، اصرار بر حفظ استقلال همه جانبه، خودکفایی و ایستادگی در مقابل قدرت‌های سلطه گر به راه درخشان و پرافتخاری که با راهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی آغاز کردند ادامه می‌دهند.

مصطفی سالاری گفت: ۲۲ بهمن روز بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق دوباره با رهبر معظم انقلاب از تمام گیلانیان فهیم و ولایتمدار که همواره در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام شگفتی‌آفرین بوده‌اند دعوت می‌کنم تا با حضور یکپارچه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری را رقم بزنند و اقتدار، اراده و عزم ملی خود را در پاسداری از انقلاب به جهانیان نشان دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

دعوت استاندار گیلان برای حضورحماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.