اختصاص ۱۱ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان بویراحمد

سرپرست فرمانداری بویراحمد از تخصیص بیش از ۱۱ میلیارد تومان به دهیاری‌های این شهرستان خبر داد و گفت: با همکاری بنیاد مسکن اقدامات خوبی در روستاها در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ شاهرخ کناری اظهار داشت: معاون وزیر ورزش و جوانان در هفته آینده برای افتتاح پروژه های ورزشی به شهرستان بویراحمد سفر می‌کند.

وی از افتتاح سالن ورزشی روستای سروک در سفر معاون وزیر ورزش و جوانان به شهرستان بویراحمد خبرداد و افزود: 2 پروژه ورزشی در دهستان محروم زیلایی نیز در این سفر افتتاح می‌شود.

سرپرست فرمانداری بویراحمد با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از 25 پروژه اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان بویراحمد، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها 855 نفر صاحب شغل می‌شوند.

کناری با تشریح وضعیت کنونی پروژه‌های افتتاحی دهه فجر امسال در شهرستان بویراحمد، تصریح کرد: پل سوم بشار که دغدغه خیلی از مردم بوده در صورت نبود بارش برف و باران تا قبل از سال 97 افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز در حوزه سازه‌ای به اتمام رسیده و با پیگیری‌های انجام شده توسط مسئولان و متولیان امر50 میلیارد تومان تجهیزات آماده و در حال نصب است.

کناری با بیان اینکه پروژه‌های راهسازی چهار طرف شهر یاسوج اکنون فعال و شبکه‌های توسعه‌ای برق نیز با فعالیت خوبی در حال انجام است، ادامه داد: همه تلاش هایی که صورت می گیرد خدمات نظام به مردم بوده و دولت نیز وظیفه خود می‌داند این خدمات را سرعت بیشتری ببخشد.

وی الحاق برخی از روستاهای حاشیه شهر یاسوج به این شهر را یکی از دغدغه‌های مردم این روستاها خواند و یادآور شد: باید تمامی جوانب امر برای الحاق این روستاها اندیشیده شود.

انتهای پیام/ش

۱۱ میلیارد تومان به دهیاری‌های شهرستان بویراحمد اختصاص یافت

برچسب ها: فرمانداری ، اعتبارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.