بخشدار ویژه خارگ گفت: توسعه و نوسازی زیرساخت‌های جزیره خارگ با شتاب انجام می‌شود.

سرعت گیری روند توسعه و نوسازی زیرساخت‌های جزیره خارگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمود رضایی  اظهار کرد: دولت در جزیره خارگ در حوزه بهسازی و نوسازی خدمات بسیار خوبی در زیرساخت‌های حیاتی جزیره خارگ به ویژه در زمینه برق داشته است.

وی افزود: یکی از دغدغه اصلی اهالی شریف خارگ بحث خاموشی و قطع برق منطقه شهری جزیره در سال‌های گذشته بود که با ورود به موقع دولت و همکاری برق منطقه ای، برق استان بوشهر و جزیره خارگ قطعی برق در جزیره خارگ در ۱۱ ماه گذشته کمتر از ۳۰ دقیقه بوده است.

رضایی تصریح کرد: به حول و قوه الهی امروز با حضور اعضای شورای اداری جزیره خارگ یک دستگاه پست  هوایی و زمینی احداث و بازسازی ۳۰ متر شبکه فشار متوسط  هوایی و زمینی و ۶۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی و زمینی با اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۳۲۹ میلیارد ریال افتتاح شد.

بخشدار ویژه خارگ با اشاره به اقدامات صورت مثبت صورت گرفته در حوزه برق جزیره خارگ گفت: انتظار می‌رود با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحولی در عرصه خدمات رسانی به مشترکان برق در سطح این جزیره مقاوم ایجاد و شاهد افزایش کیفیت برق و رضایت بیش از پیش مردم شریف خارگ در حوزه های مختلف باشیم.

انتهای پیام/م

توسعه و نوسازی زیرساخت‌های جزیره خارگ با شتاب انجام می‌شود

برچسب ها: شورای شهر ، صدای مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.