مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از واگذاری ۲۵۰ واحد پنل‌های خورشیدی به مددجویان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با بیان اینکه ۲۵۰ واحد پنل خورشیدی در قالب طرح برکت آفتاب به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان واگذار شد، گفت: واگذاری پنل‌های خورشیدی ابتدا به زنان سرپرست خانواری که امکان اشتغال برای آنان در منازل مهیا است در اولویت این نهاد مردمی قرار دارد.

وی افزود: سهم استان فارس ۴۰۰ طرح پنل خورشیدی است که تاکنون ۲۵۰ واحد با روزانه تولید ۳۰ کیلووات وارد مدار برق شده است.

بذرافشان ادامه داد: تا پایان امسال ۱۵۰ واحد پنل خورشیدی در قالب فاز دوم اضافه می‌شود که فرصت مناسب برای اشتغال‌زایی پایدار مددجویان زیرپوشش است.

وی از واگذاری ۴۰۰ خودرو وانت به مددجویان کمیته امداد فارس خبر داد و گفت: با اجرای این طرح زمینه اشتغال فرزندان مدد جویان زیرپوشش این نهاد مردمی فراهم می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تصریح کرد: اشتغال‌سنجی، مشاوره شغلی، نظارت بر اجرای طرح‌ها، ارائه تسهیلات و پشتیبانی مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس است و در این راستا با آموزش بیش از ۲۰ هزار مددجو رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

بذرافشان اظهار کرد: خریدار تضمینی فرش‌های دست‌باف مددجویان در سال آینده و نیز جذب ۷۵ درصدی از بودجه ۲۲۵ میلیارد تومانی کمیته امداد از دیگر فعالیت‌های این نهاد است.
انتهای پیام/ر

بهره مندی مددجویان فارس از پنل های خورشیدی

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.