لاریجانی با دعوت برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت:حضور مردم موجب درخشش ایران و کسب جایگاه‌های برتر در دنیا می‌شود.

باقر لاريجانى معاون آموزشى وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با دعوت از مردم و جامعه پزشكى براى شركت در راهپيمايى ٢٢ بهمن گفت: در چهار دهه گذشته مردم ما تلاش كردند باورهاى ملى خود را پيش ببرند و هويت ملى خود را ارتقا دهند.

وى ادامه داد: درست است كه در كشور چالش هايى داريم اما اميدواريم با توجه به شرايط خاص ايران در منطقه و جهان، مردم جهت گيرى كلى را ملاحظه كنند.

لاريجانى بيان كرد: مردم با شركت در راهپيمايى ٢٢ بهمن حمايت هاى خود را از تلاش هاى شهدا و كسانى كه در برحه هاى مختلف براى پايدارى انقلاب و مردم زحمت كشيدند نشان مى دهند، همچنين نقش خود را براى اينكه بتوانيم جايگاه مناسبى در زمينه هاى مختلف در دنيا داشته باشيم ايفا مى كنند .

معاون آموزشى وزارت بهداشت عنوان كرد: حضور مردم در راهپيمايى ٢٢ بهمن موجب خواهد شد تا بتوانيم ايران را سرافزار نگه داريم، در عرصه هاى مختلف بدرخشيم و نقش آفرينى كنيم همانطور كه در عرصه هاى علمى رشد خوبى داشتيم و توانستيم از رتبه هاى ١٠٠ در اوايل انقلاب، امروز به رتبه ١٧ دنيا برسيم.

لاريجانى يادآور شد: با تلاش و حمايت مردم و شركت در راهپيمايى ٢٢ بهمن مى توانيم در عرصه هاى ديگر هم جايگاه مناسب ترى پيدا كنيم و مشكلات كشور را در سايه همدلى و همكارى كم كنيم و جايگاه مناسبى در دنيا و منطقه خاص خود پيدا كنيم.

انتهاى پيام/

برچسب ها: اخبار پزشکی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار